Ako dosiahnuť spevnenie poprsia?

Všetky ženy túžia po pevných prsiach. Otázka znie, ako spevniť prsia a udržať ich pevnosť dlhodobo aj napriek stúpajúcemu veku, odrodeným a odkojeným deťom, gravitácii a iným okolnostiam.

Možno vás to prekvapí, ale na veľkosti pŕs takmer nezáleží, dôležitý je najmä ich tvar. Aby ženy pôsobili na mužov príťažlivo, nemusia mať veľké prsia. Mužom sa páčia najmä pekne tvarované a pevné prsia, vôbec nemusia byť veľké za každú cenu.

Čo ohrozuje pevnosť poprsia?

Viete, že pevnosť poprsia môžete do značnej miery ovplyvniť dokonca vy sama? Vyhnite sa najmä nasledovným veciam.

1. Hmotnostné výkyvy

Na pevnosť poprsia vplývajú napríklad zmeny hmotnosti, najmä jej prirýchle a priveľké výkyvy. Pri rýchlom zvýšení hmotností sa pokožka pŕs často nedokáže dokonale prispôsobiť objemu a vznikajú nepekné strie. Taktiež sa pritom oslabuje prsné väzivo.

Ani rýchle chudnutie prsiam neprospieva. Ich objem sa pravdepodobne zmenší, pretože prsia sú z väčšej časti tvorené tukovým tkanivom. Pokiaľ je úbytok hmotnosti veľmi rýchly a veľký, koža pŕs sa nestihne prispôsobiť zmene a prsia ostanú ovisnuté.

2. Poloha pri spánku

Možno ste už niekde počuli, že poloha pri spánku môže ovplyvniť tvar a pevnosť pŕs. Spánok na boku spôsobuje tvorbu vrások medzi prsníkmi. Spánok na bruchu môže byť veľmi nepohodlný a deformačný najmä pri väčších prsiach.

Najvhodnejšou polohou pre spánok z pohľadu starostlivosti o poprsie je spánok na chrbte. Niektoré ženy dokonca odporúčajú spávať v podprsenke. V tomto prípade však siahnite radšej po športových bezšvových modeloch, ktoré sú pohodlnejšie a nebudú vás nikde tlačiť.

Najvhodnejšou polohou pre spánok kvôli pekným prsiam je spánok na chrbte.

Spevnenie poprsia spánok - Megaprsia.sk

3. Držanie tela

Správne držanie tela je základ. Vystrieť chrbát, plecia dole, lopatky k sebe – to všetko pomôže nielen krajším prsiam, ale aj zdravému chrbtu. Porovnajte si rozdiel pri pohľade do zrkadla a nebudete veriť, čo taká drobnosť, ako je správne držanie tela, dokáže.

4. Správna podprsenka

Dobre padnúca podprsenka by mala tvoriť základ šatníka každej ženy. Okrem estetickej funkcie pomôže aj pri podpore prsných svalov, ktoré by mohli časom ochabovať. Taktiež odľahčí vašu chrbticu a pomôže aj s držaním tela. Dajte si tiež pozor na správnu veľkosť a tvar podprsenky. Nesmie nikde tlačiť ani ťahať. Dôležitý je obvod, veľkosť košíčkov a pri väčších prsiach aj šírka ramienok. V každom prípade sa musíte v podprsenke cítiť pohodlne.

Nepodceňujte ani športovú podprsenku pri cvičení. Počas cvičenia sa prsia pohybujú a pokiaľ nemajú dostatočnú oporu, oslabuje sa prsné väzivo a prsia ochabnú. Svoju športovú podprsenku prispôsobte vykonávanej aktivite a zvoľte správnu veľkosť.

Spevnenie poprsia podprsenka - Megaprsia.sk

Ak však pevné poprsie aj napriek dodržiavaniu týchto zásad nemáte, máte viacero možností, ako prsia spevniť. Záleží len od vás, pre ktorú sa rozhodnete. Čo vám teda pomôže k získaniu pevných pŕs?

Plastická operácia

Najrýchlejšou cestou, ako získať pevné pekne tvarované prsia, môže byť plastická operácia. Jej absolvovanie však nie je pre všetkých, nielen kvôli finančnej náročnosti, ale aj kvôli možným zdravotným obmedzeniam.

Masáže

Masáže vám pomôžu dosiahnuť pevnejšie poprsie. Neverili by ste, ale aj studená voda robí zázraky. Osprchujte svoje prsia studenou vodou, a pritom ich masírujte napríklad masážnou rukavicou. Tým stimulujete a napnete prsné tkanivo.

Po takejto liftingovej sprche natrite svoje prsia a celý dekolt krémom. Na spevnenie poprsia existujú okrem bežných hydratačných krémov a telových mliek aj rôzne špeciálne spevňujúce prípravky. Účinkujú tak, že napnú pokožku pŕs a váš dekolt bude vyzerať mladšie a pevnejšie.

Cvičenie

Nájdite si každý deň niekoľko minút na jednoduché cviky na spevnenie poprsia. Spevníte nimi svoje hrudné svaly, ktoré podporujú prsia. Existujú viaceré konkrétne cviky, ktoré pomôžu k pevnému poprsiu. Dôležité je cvičiť pravidelne.

  • Spojte dlane pred hrudníkom a zatlačte ich silno proti sebe, počítajte do 10 a uvoľnite.
  • Ruky rozpažte, zohnite v lakťoch do pravého uhla tak, že ramená sú vodorovne a prsty smerujú k stropu. Takto ruky spájajte pred telom a znova rozpažujte. Základ je pomalý vykonávanie pohybu.
  • Kliky patria medzi najznámejšie, no u začiatočníkov nie príliš obľúbené cvičenie. Ak nevládzete, začnite s menším počtom opakovaní alebo skúste kliky o stenu (postavte sa asi meter od steny, dlane oprite o stenu a ruky ohýbajte v lakťoch). Takéto kliky sú šetrnejšie.

Tabletky na spevnenie poprsia

Tabletiek  na zväčšenie a spevnenie poprsia je na trhu niekoľko. Nie všetky vám však zaručia očakávaný účinok. Tabletky BreastEXTRA+ predstavuje bezpečnú a prirodzenú cestu k väčším a pevnejším prsiam. Tieto tabletky obsahujú iba prírodné látky, neobsahujú žiadne chemikálie, farbivá ani žiadne konzervanty. Všetky zložky tabletiek na spevnenie pŕs BreastEXTRA+ sú overené a účinné.

Prípravok BreastEXTRA+ predstavuje bezpečnú a prirodzenú cestu k väčším a pevnejším prsiam.

Zhrnutie:

  • Pevnosť vášho poprsia ovplyvňujú hmotnostné výkyvy, poloha pri spánku, držanie tela i nosenie správnej podprsenky.
  • Spevnenie poprsia môžete okrem plastickej operácie a cvičení dosiahnuť aj užívaním tabletiek na prírodnej báze.
  • Bezpečnú a prirodzenú cestu k pevným prsiam predstavujú tabletky BreastEXTRA+.

 

1 bod2 body3 body4 body5 bodov (ohodnoť to ako prví)
Loading...